torsdag 21 april 2016

Det är en jättebra fråga

Hej på er!

Veckoslutet hägrar och jag ser fram emot ett par dagar av mys med kompisar, jobb, träning och kaffedejter.
Utgång utlovas också på lördagen, så känns som om jag har mina ganska bra på det klara.
Fredag imorgon och då kör vi, känner jag.
:)

Denna torsdag var precis så lång jag förväntade att den skulle vara, men utan större motgångar.
Började dagen med att åka till Åbo, dödstrött och med ett par ögon som vägrade hållas uppe.
Kämpade mig igenom föreläsningarna med två fina korvar (a.k.a Josse och Emilia), och vi belönade oss själva sedan med god lunch och kämpade efteråt ännu lite till innan vi fick sluta för dagen.

#socionomerforthewin

Dööööör så god lunch alltså!
Fina Åbo!

Hade lovat Emilia att jag skulle hjälpa henne flytta saker från kämppän hennes, så sagt och gjort.
Höll på med det projektet en stund, innan vi kunde hoppa in i Super-Sierran och köra vidare mot Ekenäs.
Sååå kul med en liten roadtrip i prima sällskap.

Lite extra energi under hemfärden.

Hann hastigt ladda upp för kvällens träning med lite föda och en powernap, innan jag med Noccon i handen cyklade till gymmet.
Där väntade Sandra, och vi körde varsitt prima (och flippade) pass.
Ett perfekt avslut på denna torsdag!

Nu blir det däremot sovdags, så man orkar med en ny dag imorgon.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar