tisdag 5 april 2016

My shadow doesn't show in the dark

Godkväll peepz!

Uppdaterar en snabbis för er innan jag måste hoppa i säng.
Väckning kl. 6 imorgon så måste försöka få in några timmar sömn.
Vi skall ha nå trötta seminarier i skolan och jag har påkänn att nerverna kommer vara korta.
Dock skall jag belöna mig med lite shopping på stan efter att vi är färdiga.
Wiiihooo!
:D

Idag blev det lite andra planer än tänkt från början.
Blev erbjuden jobb, så tackade och tog emot och har därmed jobbat med barn hela dagen.
Lite mat och träning på det och ni har min dag.
Veckan har i det stora hela bestått av kaffedejter (kaffe+rom hos Robban igår, fifään), solsken, städning och träning.
Hela veckoslutet var också jätte lugnt och fick faktiskt en del gjort, vilket kändes skönt.
Blir ju både Tallinn och party den kommande helgen så lika bra att ha ett ledigt veckoslut emellanåt, hehe.

Nej nu hörni, sovdags.
Ha de gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar