måndag 25 april 2016

These last couple of days

Hej å håå!

Här har det ekat tyst, men detta endast på grund av ett hektiskt veckoslut.
Kommer att berätta kort om vad som hänt och vad jag gjort, både för er och min egen del.
Ni vet, minnet är som en guldfisk, så för att komma ihåg allt kul så måste det skrivas ner.
Nåjaa, iallafall...

Fredag.

Fredagen började med ett bra röv-pass på gymmet,
Känslan var bra efteråt, och efter en dusch och lite mat i magen så blev det avfärd mot Karis.
Hade tänkt besöka Wild Shoe Outlet:en innan de flyttar till Ekenäs.
De hade dessutom ett supererbjudande på alla skor, så måsta passa på.
Hitta fyra par skor för sammanlagt 40(orginalpris för allt skulle ha varit 275e!!) euro, så ni kan ju gissa att jag var glad och nöjd.
När jag sedan väl var hemma igen, så var det bara att dra sig vidare till Jennys där tjejkväll väntade.
En härligt gäng med brudar var samlade, och tillsammans skrattade, pratade och drack vi vin hela natten lång.
Sköna klackar, Uggs, ballerinas och ett par seglarskor fick komma med mig hem från Wild Shoe.

Lite vitt vin kvällen till ära.

Jossekorveeen <3


Lördag.

Lite jobb stod på schemat först denna lördag, där jag fick öva mina kundbetjäningstalanger med bästa arbetskompisarna.
Några snabba timmar senare och jag rörde mig mot butiken för veckoslutshandel, följt av mat och en snabb powernap.
Mycket mer hann jag inte sen mera, utan det var bara att hoppa i duschen och välja kläder för kvällen.
Förfest hos Robban och sen utgång var planen för kvällen, och jag hade en känsla av att det skulle bli en kanonkväll!
Och så blev det minsann!
Alla hade det sjukt roligt, spriten flödade, vi dansade hela natten och till slut kröp vi hem på alla fyra nångång samma tider.
En lyckad kväll på mååååånga sätt och vis.
:)

Beer pong med en hel hög fina typer hos Robbans.

Själv körde jag på red lips, woop!

Söndag.

Söndagen gick i mys:ets tecken, och bl.a blev det mat med Lina och Josse.
Mats kom även förbi och pratade lite om nattens händelser, och alla verkade nöjda med kvällen.
Sov en del under dagen och såg där emellan på film.
Chill på alla sätt alltså.


Måndag.
Med måndagsångest bar det av till Åbo idag tillsammans med Josse.
Arbete på examensarbetet var planen, och visst fick vi en hel del fixat!
Jag, Emilia och Josse var extra duktiga och satt en god stund och bollade idéer och tankar för ett helt kapitel.
Kändes bra efteråt.
Dock var jag inte förberedd på snömängden i Åbo (i Ekenäs är det faktiskt vår!) och att det skulle börja hagla som faaan påvägen till tåget - vilket drog ner lite på humöret.
 Men kämpade mig igenom dagen och avslutade allt med ett tungt cardiopass med Sandra till kvällen.
Nu är det lite räkningar som bör betalas innan jag tar mig till sängen för att ta an morgondagen.


Gick från bitter till glad igen.


Alltså faceswap... Nej Guuud...


Jaa, inte kanske så snygga annars heller hahah!



Men ni ska ha de gött peepz,

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar