måndag 11 april 2016

Ett prima veckoslut

Hej på er!

Har ett grymt veckoslut bakom mig, och är helt klart laddad för den kommande veckan.
Denna måndag har börjat helt superbra, och jag ser fram emot allt som komma skall.
Träning med Sandra, utgång och Ladies Night är bara några saker som jag väntar på.
Heh.
:)

Men varför var veckoslutet så bra då?
Jo, det var ju på lördagen som vi var till Estland med familjen, och det var jättekul!
Vädret var kanske inte på vår sida, men hittade en hel del fint och vi skrattade i mängder.
På hemvägen spårade det rejält, och jag fick det bevisat att man kan ha lika flippat roligt med sin familj som med vem som helst.
Såå bra!
Sen när vi kommit till Ekenäs igen, så var det bara att byta kläder och sticka till Robban.
Inflyttningsfest stod på schemat, och tillsammans med Josse, Lina, Jenny och Sanna intog vi festen.
Beer pong, bra musik, skratt och dricka var huvudpunkterna på kvällen, innan vi gick vidare till Fe.
En rolig och småfull kväll fortsatte där med dansa och annat flipp, och natten slutade alltför sent med sång utanför Prisses.
Helt galen kväll, men hade såå jävla roligt - tack till alla för det!
<3

Morgonmålet på båten till Estland - nam!

Fina mamsi och syster <3

New Yor... skojja - Tallinn!

Måsta ta bild med kärleken i livet: Nike Air Max:en.

Papsi och Tobias <3

Beer pong med boysen (som förlora hehe).

Haha hobbiten och boyzen.

Partypoolers mina.

Söndagen bestod av mys och skratt med Tobias och Mats.
Solen sken och var på så jävla gött humör.
Det goda humöret fortsatte till denna måndag, och jag känner att jag kommer få en massa saker gjort.
Har redan varit och tränat (cardio på gymmet, och sprang nytt rekord jippie!), handlat och mealprep:at, skrivit till examensarbetet, städat och varit ut en god stund med kaninerna.
Just nu är jag lycklig.
Nytt rekord idag trots att jag inte planerade det och tog det lugnt i början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar