tisdag 19 april 2016

Wrong

Godkväll peepz!

Har stigit upp 6.00 idag efter en natt av riktigt dålig nattsömn.
Är sönder på så många plan att jag inte vet vad jag skall ta mig till.
Var ju alltså till Åbo (orsak till den tidiga väckningen), och där var det mesta bara kaos.
Såå trött tjej som just och just hann med tåget och åkte hemåt på eftermiddagen.


Spex i skolan innan det blev allvar.

Glada påväg heeem!

Hade lite kreativt arbete också i skolan, där vi skulle laga ett självportätt.

Har iallafall fått tränat ett helt bra benpass med Sandra, och det var absolut det bästa med denna dag.
Blev en hel del prat mellan set:en, och det behövdes verkligen idag.
Att ventilera är skönt emellanåt.
Imorgon är det full rulle, med allt från träning till mys med mamsen och kaffedejter.
Skall även försöka sätta ner mig och skriva på en valfri kurs som jag har ogjord, heh.
Så finns nog program minsann!

Nu och sova hörni, ha de gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar