tisdag 12 april 2016

Våren är här!

Godkväll gott folk!

En aning tröttare tjej här idag, men trots det har dagen varit riktigt prima.
Har hunnit vara till dagiset i examensarbetets tecken, tränat ett bra benpass på gymmet, firat mammas födelsedag i Karis och skrivit på skolarbeten.
Förföljs dock av en känsla av att jag inte hunnit med allt jag borda, vilket inte är kul.
Men tror det beror på att jag är väldigt stressad just nu, om inte utanpå så undermedvetet.
Det är allt med examensarbetet och andra kurser, sommarjobb, vikariat och pressen till att räcka till för allt och alla.
Känner också att jag har en hel del små detaljer jag borde minnas gällande just typ examensarbetet, men jag minns i perioder och glömmer det sedan igen.
Sjukt jobbigt...

Nå iallafall har jag njutit av det fina vårvädret idag, vilket gör mig så lycklig i själen.
Blir alltid gladare när solen börjar komma fram, och detta år är inget undantag.
Sommaren är runt hörnet hörni, heh.
Positivt tänkande.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar