fredag 15 april 2016

Busy days

Hej på er!

Denna fredag har varit suverän, och det är en glad tjej som snart skall hoppa i säng.
Mycket roligt program har kantat dagen, och jag har fått umgås med flicksen all day long.
Har varit i skolan och lyssnat på presentationer, shoppat loss med finaste vännerna, skött lite ärenden, varit med Sandra på "Girls Night" på gymmet och kört en bra träningspass efteråt.
Så mycket positiv energi att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Fint så.
:)
Två glada shopaholics <3

Solbrillorna hamnade också i shoppingkassen.


De senaste dagarna har däremot varit småjobbiga.
Mycket datorarbete och skrivande på examensarbete, stress och en tid som inte räcker till.
Har dock fått en hel del gjort men fiilisen har inte varit på topp.
Igår satt vi t.ex med Emilia från 8.30 - 20.00 i skolan, där föreläsningar först stod på tur och sen skrivande på examensarbetet.
Var så mör efteråt att jag helt enkelt gick hem och sova.
Så nåt mer vettigt fick jag inte gjort den dagen.

Torsdagmorgonens tågresa med bästa Josse / två korvar som kämpar med examensarbete.

 Men nu fokuserar vi på veckoslutet som är här.
Började dagen med jobb, sen lite handel och mat på det.
Träning efteråt, följt av några hippies som kommer på besök till Ekenäs - happy days!

Eventuellt också utgång till kvällen, perfecto!
Så ni skall ha det bäst,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar