onsdag 6 april 2016

Cuz you had a bad day

Hej peepz!

Har en riktigt dålig dag bakom mig.
Ni vet när en dag blir så jäkla bra när man räknar ihop alla små saker som hänt under dagen?
Så har det varit typ idag, fast inget har varit typ roligt utan en massa små saker har skitit på sig.
Spillde ut morgonkaffet i hela bilen, VR var (suprise suprise) försenat när jag skulle till Åbo i morse, hade nya Nike:sen på och det började ösregna, missade tåget hem osv.
Ni förstår.
Och tyvärr så blir humöret därefter...

MEN, man måste ju hitta något bra i varje dag, och i mitt fall så är det ju mina fina vänner.
Hängde med bästa Emilia på dagen, och hade det superbra.
Till kvällen blev det en träningsdejt med Sandra, som verkligen piggade upp humöret.
Vad skulle jag vara utan alla fina personer runt mig?
:)

Nu blir det dock tutidags då sömnen fått lida de senaste dagarna.
Ha de bäst,

PUSS!
Blörp, dagens positiva fiilis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar