onsdag 30 mars 2016

Veckan som gått

En vecka har i princip gått sedan jag senast skrev ett ordentligt inlägg.
Har under denna vecka varit till Åbo med familjen och myst lite, firat påsk, varit ut på krog, tränat som en dåre, sprungit två över-10kms-länkar, varit på en massa kaffedejter, jobbat med skolarbete och hittat min försvunna plåmbok.
Har mått bäst och har mått bajs.
Tisdagen var t.ex riktigt usel, medan dagens dåliga humör försvann direkt då jag fick reda på att min rosa plåmbok ÄNTLIGEN hittat till löytötavarat-firman!
Dessutom har tränandet gått jättebra under veckan som gått så, kan inte klaga.

Något som är lite synd är att jag fått säga adjö till min finaste Maduska igen.
Bruden tog sina saker och återvände till Norge igen efter en visit till Finnelandet.
Hade en sista dejt på måndag, och kunde inget annat bara att konstatera att jag kommer sakna henne så crazy!
Men snart är sommaren här och då får jag se henne igen.
<3

I vilket fall som helst så går livet vidare och jag tar och blickar framåt.
Våren är äntligen här och jag har en massa att se fram emot.
En lugn stund i detta liv är det inte frågan om - but that's the way I like it, heh.

Ha de gött,

PUSS!

På torsdag åkte vi till Åbo med familjen.

Blev bl.a lite shopping och lite dricka på Old Bank.

På fredag lagade jag och syster mat till mams och paps.
Till förätt:  ärtpuré med bacon och gräddfil.


Till varmrätt blev det Club Sandwich med sidosallad, och till efterätt chokladmousse.

Blev också en länk rund i kvarteret för att kolla in den kusliga omgivningen.

På fredagen kom Maduskan till vårt, och tillsammans med Ehrsten blev det spelkväll.
Hur kul som helst!

På lördag var det girls night som gällde med ett gäng härliga brudar.
Utgång till Ettan var det som gällde efter en prima förfest!

På söndag firades påsken hemma hos momi och mofi.

På måndagen klämde jag in en dejt med Maduskan, Josse och denna snygga brutta <3

Idag har jag varit i Åbo och arbetat med examensarbetet.
Med en väckning 5.30 så sjönk humöret allt efter att klockan gick, men Emilia
höll en någorlunda klok ändåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar