tisdag 15 mars 2016

Venum

Hej på er!

En dag bakom igen vilket betyder att jag är ett steg närmare Pampas16.
Är så taggad att jag inte kan snart hålla mig längre, vill såååå upp till Vasa.
Men hej, två dagar kvar sen smäller de.
Hih.
:)

Denna tisdag har bestått av Skype-möte med mina homiez i examensarbetsgruppen, träning, kaffedejter, skolarbete och mera träning.
Körde axlar, biceps + cardio på morgonen, och rygg, mage + intervaller till kvällen.
Det är hårda pass, men klarar mig igenom dem genom att fokusera på det faktum att slutet av veckan är "ledig".
"Ledig" med citationstecken för Pampasveckan är ju som en enda stor cardiofest, då du springer/hoppar/dansar precis överallt och rör på dig hela tiden.
Förra året slog jag ju bl.a rekord i steg med stegräknaren, och var uppe i över 30 000 steg på en dag!
Så kör den tunga träning nu, och lämnar cardion till restiga veckan - heh.

Men hörni, ni skall ha det bäst,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar