torsdag 3 mars 2016

IKEA-shopping

Godkväll peepz!

Helt död igår, och fortfarande död, vilket gjort att jag just och just orkat kämpa mig igenom dagarna.
Haha nee skoja, så farligt är det inte, men har nog varit underligt trött denna vecka.
Har väl varit mycket omställningar och sånt, så kroppen har väl inte hängt riktigt med.
Nåväl.
Idag stod lite skola, shopping och träning på programmet.
En lugn minut har det inte varit frågan om, utan från sex idag morse har det varit full rulle.
Skola 8:30 så vi måsta ju starta i tid från Ekenäs.
Hann som tur koka kaffe, annars skulle jag nog somnat under föreläsningarna.
Dessutom var det väldigt praktiska timmar, så tiden gick ändå helt fort.

Efter att vi duktigt suttit på dagens föreläsningar blev det lite mat i magen med bästa brudarna.
Josse, Emilia, Tobias och jag for till Kåren för att käka innan vi stack till stan för att shoppa lite.
Vi körde race från Hansa-IKEA-Mylly, och satte sprätt på en hel del cash.
Visserligen sånt som var nödvändigt - men ändå!
Så trött på att jag inte är någon miljonär men shoppar som en.
Heh.
Nå, efter ett par timmar blev det hemfärd mot Ekenäs igen och omladdning för ett träningspass med Sandra.
Båda hade rygg (och cardio + mage) på schemat idag, och trots att passet i sig inte tar extra länge så skrattade vi bort största tiden.
Så klagar inte.

Nu blir det dock tutidags, är helt färdig efter denna torsdag.
Ha det bäst,

PUSS!

Jag och Josse byggde bl.a denna snygga segelbåt i skolan idag.

 Sen blev det IKEA för hela slanten (hehe pun intended...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar