måndag 7 mars 2016

You better run

Hej på er!

En ny vecka har börjat, och den har faktiskt börjat riktigt bra!
Startade dock lite trögt, då jag inte alls kom igång på morgonen.
Gymmet stod på schemat, men jag slapp inte ens upp från sängen haha.
Nå, en Nocco senare och jag var påväg med cykeln min.
Och tro det eller ej, men springandet på springmattan gick superbra och allt kändes lätt.
Såpass lätt att jag bestämde att jag ville över 10km när tiden var slut.
Sagt och gjort.
Började lite väl långsamt så fick öka mot slutet, men det gick ändå lätt, så jag uppnådde mitt mål.
Känns alltid bra.
:)

Denna måndag har, förutom träning, bestått av en kaffedejt med bästa Josse och Skypedejt med finaste Madde.
Fick också ett samtal gällande jobb för imorgon, så har program för den dagen också.
Blir nämligen träning och Karisbesök efter det, så många lediga minuter är det inte frågan om.
Men ibland är det också prima, så hinner man inte fundera så mycket - man gör bara.

Nu skall jag dock ut och springa, för att avsluta denna måndag liksom.
Ha de gött,

PUSS!

Precis över 10km-sträcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar