tisdag 1 mars 2016

Hands to myself

Godkväll!

Efter en inte-så-jätte-bra-dag tar jag nu och hoppar i säng.
Har stressat för kung och fosterland idag, och känner att jag nog är värd en lång och skön natts sömn.
Redan från morgonen började det med att jag och Josse hann till tåget med typ 30 sekunders marginal (mitt fel, heh).
Sen har en massa småsaker bara gått åt helvete som gjort att mitt humör inte varit det bästa.
Det går fint som vanligt alltså.
MEN, hör och häpna, mitt träningspass nu på kvällen var däremot guld!
Körde rumpa och cardio, och båda delarna kändes lätta men tillika utmanande.
Bästa kombon alltså.
Dessutom var Sandra på gymmet, och även om vi båda koncentrerade oss på vår träning, så var det kul att ha henne där som sällskap.

Tidigare under dagen så muntrade också Emilia och Josse upp mig medan vi var i Åbo och shoppade.
Så egentligen borde jag bara glömma alla små, obetydliga saker och move on.
Men har inte haft motgångar på länge så har väl blivit lite bortskämd, heh.
I vilket fall som helst så tänker jag fara och slänga mig i sängen och bara njuta av sovmorgonen imorgon.
Ni ska ha det gött, alla fina,

PUSS!
Shopping i Gina med bra sällskap piggar alltid upp!

Samma sak med ett prima träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar