tisdag 15 mars 2016

När träning är livet

Godkväll på er!

Förra veckan var en trög en, men jag tog lite revansch mot slutet.
Laddade liksom upp med bra mat och bra sällskap, och körde dagarna sen fullt ut.
Det var egentligen onsdagen och torsdagen som var riktigt skit, sen var fredag, lördag och söndag keikkers!

Ååååh så gött!

 På lördag blev det bl.a träning med Sandra, en kaffedejt med Robban och utgång på kvällen med Josse och gänget.

Hade det riktigt bra, och t.ex förfesten hos Josse var ju bara guld!
Såååå härliga människor alltså, man kunde inge annat än skratta.
Krogen däremot var fullproppad med småttingar som inte visste vad respekt är för nåt, så det var sen igen mindre bra.
Men man kan ju inte alltid vinna.


Bae <3

Hur kul som helst ju!


Lite drickapel förstås.

Lördagens facelook.

Sen på söndag gjorde jag nåt ovanligt och var faktiskt och träna på gym.
Brukar ju annars hålla vilodag, men eftersom det blev på onsdag det, så blev det träning med Sandra nu istället.
Och lika bra det!
För körde ett bra pass, med mycket skratt mellan set:en.
Till kvällen fick vi också besök av Josse, och vi satt och skvallrade och hade det mysigt i flera timmar.
Riktigt bra lördag alltså!

Denna måndag har också varit bra, och har till en stor del gått i tränandets tecken.
Eftersom det är Pampasveckan som gäller från torsdag framåt, så pressar jag in två pass måndag-onsdag.
Detta betyder att jag idag körde cardio på morgonen och rumpa på kvällen - de två tyngsta passen i veckan på samma dag.
Men det har gått bra och energin har funnits där så jag har kunnat pressat mig till max.
Sprang bl.a över 10km på springmattan (igen) och var såååå häääär nära från att springa nytt rekord.
Stannade dock på samma max som tidigare, så får kämpa en gnutta hårdare nästa gång.
Dessutom fick jag prata med Maduskan min på Skype, så dagen har varit riktigt suverän!

Nu blir det dock sovdags då vi har morgonmöte med examensgruppen imorgon.

PUSS!

Bootybuilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar