måndag 1 februari 2016

Lördagsutgång

Hej på er!

Denna söndag har varit riktigt härlig och skön.
Har fått saker gjort i lägenheten, och på samma dag också myst och sovit under dagen.
Så med andra ord har jag tagit det lugnt och vilat ut.
Det behövdes dock efter gårdagen.
:D

Lördag började nämligen med ett effektivt pass på gymmet.
Var strålande glad efteråt, och det blev handel och mat på det.
Mycket mer än det hann jag inte med innan det var dags för kalas.
Smått awkward att sitta på såna tillställningar, då man inte kan äta varken kakor eller kex, eller annat bajs.
Nå, alltför länge var vi inte, innan det var dags att börja förbereda sig för utgång.
Jag och Josse hade planerat att fara ut och dansa lite, så jag åkte hem till henne och förade lite.
Slutdestination blev förstås Fe, där vi festade hela natten lång.
Hur kul som helst var det, och halv fyra var jag hemma i säng, trött som fan.
Heh.

Nu väntar en vecka med träning och examenarbetsskrivande.
Woopwoop.
Ha de gött hörni,

PUSS!

Bubbeeen min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar