onsdag 3 februari 2016

Hej februari!

Godkväll på er!

Veckan har börjat så intensivt att jag inte hunnit blogga för er (hupsis).
Har tränat dubbla pass alla dagar, sprungit på kaffedejter, varit till bibban ett par gånger, skrivit på examensarbetet och Skype:at med Maduskan.
Saknar den kvinnan nåt enormt, så gäller bara att få in min Norgeresa snart!
<3

Mina korvar äter och mår bra <3
Daisy har blivit så stor att hon är snart ifall Stampe - heh.

Med världens bästa Maduska hade vi allvarliga diskussioner igår <3

 Saker som jag glömt att nämna för er, som jag ser sjukt mycke fram emot är ett par saker:
-RUISROCK!!!
-Kryssning nästa vecka
-Pampas!
(Och förstås då Norge)
Alltså beställde biljetter till Ruisrock med finaste Emilia förra veckan, och har helt glömt att skriva om det!
Är taggad till 1000, då jag såg vem som kommer att uppträda.
Alltså tänk er bl.a Major Lazer, Macklemore & Ryan Lewis, Zara Larsson och förstås Years & Years.
Alltså det sistnämnda fick mig att skrika inombords!
Deras musik på sommaren är bara guld, kan inte vänta tills man får stå dit på ängen i solen, och med stängda ögon bara njuta av musiken.
ÅÅÅÅH!
Perfekt.


Ruisrock15 var ju bara bäst!

<3

Nåjo, dit är en tid ännu och det hinner hända en massa kul tills dess.

Som nu i lördag t.ex vankas utgång till Affes.

Kommer bli kul!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar