fredag 12 februari 2016

Mr. Robot

Godkväll!

Skype:a just med Maduskan min i 1 och halv timme, och då tror jag det skulle lätt ha gått att få det lika länge till.
Fanns så mycket att snacka om med den härliga bruden, att om det inte skulle vara fråga om tidsbrist så skulle vi säkert pratat hela natten.
Märker hur otroligt mycket jag saknar hennes sällskap, särskilt vid stunder som dessa.
Nå, ses skall vi ju nog - förr eller senare.
:)

Ett annat saknat sällskap är min wifey Idas, som jag också fick råda bot mot idag.
Körde till Karis en sväng för att träffa familjen, och på samma gång prickade vi in en dejt med bästis.
Hon kom med lite försenade födelsedagspresenter, och ni kan ju ana hur lyckliga både jag och syster blev!
Så jaa, vi hade det verkligen supermysigt, just like old times.

Dessa två träffisar (okej Madde såg jag inte ju IRL men ändå) tillsammans med ett gött träningspass på gymmet, god mat och en härlig joggingtur på kvällen har gjort denna torsdag superbra!
Går med bra fiilis mot veckoslutet, som då skall spenderas på Siljabåten mot Stockholm med prima typer.
Just nu känns allt underbart.
Heh.

Men hörni, ha det bra, och så skriver jag mer på söndag,

PUSS!

Denna ursöta sak fick jag bl.a av wifey.
Den skall sättas i telefonens hörlursuttag och därefter kan man tillsammans
med en kompis lyssna på musik TILLIKA!
Häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar