torsdag 25 februari 2016

Up & down, and round & round

Hej på er!

Åter en gång har jag en bra och produktiv dag bakom!
Har för det första fått två träningspass gjorda (ett ryggpass på morgonen, och ett med Sandra på kvällen), och för det andra har jag skrivit färdigt min 10-sidors uppsats.
Mycke bra skulle jag säga.
Sen har vi packat ihop det mesta för flytten, och kastat bort 6(!) kassar med bara skit!
Känns som en vikt har lyfts från axlarna, haha, älska nystarter i livet!
:)

Har varit så bra dag idag att jag t.o.m hann fixa ett ordentligt morgonmål åt mig.
Åt det vetni, det händer inte alltför ofta.
Lagade iallafall åt mig lite bananplättor, som toppades av med lite honung och kokosflingor.
Njöt detta tillsammans med en kopp te, och hade det bra i livet.
Solen sken och jag visste att jag ännu hade ett träningspass framför mig - great!
De små sakerna, vetni.

Men nu blir det nog tutidags.
Har utvecklingssamtal i Åbo imorgon, och det är såpass tidigt att det är väckning halv 7.
Sen står dock shopping och lite annat roligt på schemat, så överlever nog.
Ha de bäst,

PUSS!
Namiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar