onsdag 17 februari 2016

Work

Hej och håå!

Är på bättre humör idag och det känns great!
Har fått mycket vettigt gjort, så känns som om jag kan gå ut och dansa snart med ett gott samvete.
Planen är att, tillsammans med Emilia, röra oss mot Monkey ikväll.
Det är fest och halaren åker på - kommer bli awesome!
Satt faktiskt och sydde två märken tidigare under dagen, då jag inte hunnit tidigare.
Men nu var det ett måste.
:)

Annars har jag bara varit på en evighetslång föreläsning, tränat duktigt och sökt sommarjobb idag.
Inget märkvärdigare.
Känns dock bra att vara mogen ibland, och få saker gjort som jag skjutit upp i evigheter (syftar på sommarjobbet).
Men tänker som sagt balansera upp det med fest mitt i veckan, man är ju inte studerande för ingenting.
Heh.

Så ha en bra kväll hörni,

PUSS!

Åbo var ganska fint 8 idag morse.

Mina tjejer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar