måndag 22 februari 2016

Monday Mood

Godkväll peepz!

Måste skriva ett inlägg om denna måndag, då den varit så bra!
Tog en rejäl sovmorgon, så var riktigt pigg och glad när jag steg upp.
Visste att all energi skulle behövas, då det var cardio på gymmet som gällde.
Springmattan var min vän, och märkte ganska snabbt att idag kan det bli ny rekordsträcka!
Och så blev det!
Gav allt ända till slut, och nådde mitt mål på över 10km!
Tror jag tidigare uppnått 9,77km på samma tid, så nu blev det ju en rejäl förbättring - så najs!
Lite triceps och bröst på det, och jag traskade stolt ut från gymmet.
En träff med Josse stod sen på schema, och vi traskade till bibban för att hitta något att använda till uppsatsen vi har på kommande.
Josse var jätteduktig, och vi hittade en massa bra böcker att använda oss av!

Över 700 förbrända kalorier - morjeens!

Lite senare fick jag besök av min meatball, och vi pratade bort nästan två timmar.
Alltid lika mysigt att ha Cessi på besök.
<3
Nu till kvällen blev det även ett till gymbesök tillsammans med Sandra, där jag körde bl.a burpees.
Äckligt tungt, men äckligt bra känsla efteråt.
Så nu är det helt enkelt bara att slänga sig i sängen, och förbereda sig för morgondagen.
Blir nog bra den också,

PUSS!

Temuggen min.

 Cessi - my meatball<3

Hard working madafaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar