torsdag 25 februari 2016

Oh happy days!

Hej på er!

Här är vi lika glada som igår, och jag tror starkt det kommer hålla i sig hela veckan!
Ända minuset är att jag gått och blivit flunssig så tusan, ont i halsen och en rinnig näsa är inte så kul.
Men det drar inte ner på mitt humör.
Idag har jag nämligen bakom mig två bra träningspass: ett axel/bicepspass på morgonen och ett cardiopass till kvällen.
Passligt med energi till båda, så är nöjd!
Har också fått skrivet på skolarbete, och är så småningom klar!
Imorgon till bara, så borde det vara fixat sen.
Det roligaste idag var dock att vara och se på lägenheten.
Och jaa, den är mindre, men så mycket snyggare än den nuvarande.
Längtar såååå tills lördagen då det är flytt på allvar.
Före det krävs dock en hel del förberedelser, och vi har bananlådor på hög som bara väntar på att fyllas.
Huhhu.
Men alltid värt det i slutändan, eller vad säger ni?

Så jaa, inget destu mer att säga.
En glad tjej här liksom.

PUSS!

Såhär lycklig brud idag.

Så ljust och fint - blir så glad!

T.o.m himlen var fin idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar