tisdag 23 februari 2016

Aktiv studerande

Godkväll peepz!

Känner mig på ett sätt sjukt duktig idag.
Har fått en hel del gjort denna fina tisdag, och en stor del av det är skolarbete.
Dock har det tagit lite tider, men jag har fått en massa skrivet.
Det är väl det som räknas, hehe.
:)
Annars så hade jag ett superbra pass på gymmet på morgonen.
Körde ben, och till skillnad från förra veckan, så hade jag en massa energi och kände mig på topp!
Kunde alltså ta i för kung och fosterland, och det var definitivt mjölksyra i slutet.
Det gillas.
Jag fortsatte dagen på Myway, där det blev en kaffe med bästaste Josse.
Vi pratade fram och tillbaka i timmar, innan det var dags att ge bilen vidare till nästa i kö.
Så för mig var det bara att slänga i mig lite mat och påbörja skrivandet av skolarbete.
Var sjukt omotiverad, men har nu till kvällen fått fram en dryga tre sidor, så känner mig nöjd.
Lika imorgon, och jag kan med säkerhet säga att jag är klar till fredagen (då det är deadline).
Nå, med tanke på att vi flyttar i slutet av veckan så är ju nog inte skolarbeten det jag har mest i tankarna.
Men vi kämpar vidare.

Så hörni, hoppas ni haft en bra dag, och hoppas morgondagen blir lika great!

PUSS!
Arbetshandledning är inte så motiverande ämne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar