torsdag 18 februari 2016

Where's Waldo?

Alltså godkväll på er!

Har just kommit hem från kvällen träningspass med Sandra.
Så stolt att jag pressade mig igenom ett bra pass, trots sönder kropp och knopp.
Ni förstår, blev ju inte mycket sovit inatt haha!
Fest på Monkey gällde ju igår, och fyfäään så roligt vi hade det med Emilia.
Min partyprinsessa!
<3

Vi började hemma hos Emilia, som bor passligt mitt i stan.
Fixade till oss, drog halaren på och tog lite selfien (såklart heh).
Vi ville vara i tid ute för att få det fina halarmärket och förstås hinna dansa så länge som möjligt.
Började fint när det första man gör när ID skall visas är att snubbla rakt in i portsarn, då vet man att kvällen inte kommer bli så seriös.
Och kan ju inte säga att den blev det heller - tvärtom så var det en mycket avslappnad krogkväll.
Typ alla andra var klädda i klänningar å skit, medan vi skakade rumpa ordentligt i våra rosa halare.
Vi hoppade, dansade, sjöng, skrek, sprang ut och in och från ett ställe till ett annat.
Vi pratade med folk, bråkade med folk, var de roligaste brudarna ever och de elakaste brudarna ever.
Nej vetni, en sååå jäääääävla bra kväll att jag vet inte heller.
I säng var vi ju förstås supersent, och vi skrattade åt tanken att vissa av våra klasskompisar steg upp samma tid vi kröp i säng.

<3

<3

Halarbrudar på G.

Där kommer vi sen in på nästa point - skola.
Blev inte fler än typ två timmar sömn, då jag och Emilia skulle upp för att gå på föreläsning.
Trodde seriöst jag skulle slå huvudet och tuppa av, för så mycket vägde ögonlocken.
Har aldrig varit med om att det skulle vara så svårt att hålla ögonen öppna.
Men en Nocco ner för strupen, och så var man på G igen.
Dock var man mycket sönder efter nattens dansade, så tränandet på dagen flyttades till kvällen och jag for hem till Emilia och mysa istället.
Superkiva och perfekt avslut på Åbovistelsen.
Mer kan man inte önska.

Bästa, bästaste Emilia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar