måndag 22 juni 2015

Trött måndag

Hej på er!

Har inte riktigt varit på G idag, och energin har varit på 0.
Då tog jag ordentlig sovmorgon, och steg faktiskt inte upp förrän vid 11.
Rehab från midsommaren känns mer än nödvändigt just nu, haha!

Nå, hur som helst så körde jag iallafall ett bra pass på gymmet.
Powerwalkade dit, tränade triceps + bröst och ännu 60min cardio på det, och så powerwalkade jag hem.
Sen hann jag bara laga lite god mat innan jag började seriöst känna av tröttheten.
Slutade med att jag stupade i säng.
Sov dock inte utan låg mest och stirrade i taket.
Så det var det vilande det haha.
Skolarbete skulle jag också fixa, men ni kan ju tänka er hur bra det gick.
Blev istället 60minuter länk med Tobias, så nu är man riktigt färdig.

Skit samma, ha det bra hörni!


Har ätit kyckling, sallad och nypotatis 4 dar i sträck nu och kan fortsätta med det fast hela sommaren - sååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar