tisdag 30 juni 2015

En dag på språng

Hej och godkväll på er!

Har verkligen haft en busy day idag, och var så trött när jag en gång var färdig med dagens sysslor att jag slocknade i soffan.
Har nu lyckats öppna ögonen, men skall faktiskt stänga dem snart igen: det blir nämligen just sovdags.
Tidig väckning imorgon igen då dag 2 av jobb är på G.
:)

Så jaa, vad har jag gjort idag?
Jo nå, allt började ju med lite arbete på min gamla praktikplats (där jag vikarierar nu under sommaren).
Även om det var lite nervöst till en början att faktiskt få en massa ansvar, så gick det superbra och jag skötte mina uppgifter.
Klart det blev stressigt visst stunder, men det kämpade man sig igenom, heh.

Direkt efter jobbet körde jag ner till min meatball Cessi, där bl.a en söt kisse och nybakade scones väntade.
Vädret var någorlunda soligt, så vi satte oss ute på gården och åt, drack och pratade om allt möjligt!
Blev på jättebra humör av denna tjej, så glömde helt bort tiden.
Plötsligt var klockan massor, och en dejt på Pub Niska med familjen började närma sig.
Så det var bara att hoppa in i micran och gasa iväg mot stan.
Bad dock en liten bön i bilen att bensinen skulle räcka, hade kanske ignorerat den gula, blinkande lampan allt för länge.
Meeeen, det klarade sig och jag slapp och avnjuta en delicious måltid tillsammans med de bästa <3

Efter allt detta blev det ännu träning och sen hem och fixa för morgondagen.
Så nu är jag trött, mätt och belåten.

PUSS!


Denna sötnos fick t.o.m en hundmänniska som mig att smälta!

Min fina meatball bjöd på hemlagade scones och ice cappuchino. <3
MUMS!
Bästa föräldrarna någonsin <3

Verkligen gott plåtbröd på Pub Niska - rekommenderar varmt!

Haha gick inte lika bra som för mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar