torsdag 11 juni 2015

Sol i orkanen

Hej alla!

Torsdagen börjar närma sig sitt slut, och veckoslutet är på intåg.
Har allt möjligt kul på kommande, så ser fram emot det.
Har dessutom redan en superbra vecka bakom mig, både tränings- och händelsemässigt, så kan ju inte klaga på nåt.
Eller jaa, midsommaren, men den skiter jag i just nu - HAHA!
:D

Så jaa hörni, imorgon är det myspys med syster som gäller.
Vi skall traska kring Ekenäs och bara njuta, kommer bli skvaller-time for sure!
Sen länk + rumpaövningar, och förhoppningsvis blir det ännu handbollsmatch på kvällen.
Med andra ord, min fredag är nog räddad.

Dagens program däremot bestod av ett bra träningspass på gymmet, följt av lite mat och vila på stranden.
Tog alltså micran och stack iväg till beachen, vilket visade sig vara sämsta beslutet ever!
Det blåste en värre orkan, och trots strålande sol var det kallt så helvete!
Men jag fick faktiskt lite färg (pressade ju i två timmar!) så det var värt det.
Sen senare kom Robban på besök och vi var ännu ut på en promenix.
Nu till kvällen blir det lite tv-mys innan jag hoppar i säng och tackar för denna dag.

Så ha det bäst,

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar