tisdag 23 juni 2015

Spöregn och uteträning

Godkväll godingar.

Har en prima dag bakom mig, och det börjar kännas i kroppen att man gjort nåt idag.
Brände av ett bra pass på gymmet på morgonen, där rumpan och benen fick stryk.
Hade egentligen ingen motivation eller ork när jag steg upp, men lyckades vända allt till min fördel och presterade bra istället.
Jippie för såna moments!
Sen hem och äta (det där vanliga hehe), och vila en liten stund.
Skulle därefter ut och sola lite, men månne inte det blev molning?
Hann dock steka en stund, men kändes trögt ändå när man en gång dragit sig till stranden.

Mitt humör piggades dock upp med lite utomhusträning med Sandra.
Det ösregnade men det gjorde verkligen ingenting!
Vi sprang, powerwalkade och körde lite utfall och grodhopp med squats som straff när jag pratade för mycket haha.
Mjölksyra deluxe, men awesome var det!

Nu tänker denna trötta kvinna kolla lite TV,

PUSS!

Glad över kvällens pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar