torsdag 25 juni 2015

Run to the hills

Tjenare kexet...

...vad står du här och smular?

Heh.
Vet inte varför jag började detta inlägg med en raggningsreplik, men nångång måste väl vara den första?
Har inte ens varit på nåt extra snuskigt humör idag (närmast tvärtom om något), så vart det kommer ifrån så här till kvällskvisten vet jag inte.
Kan visserligen bero på alla endorfiner som sprutar runt i kroppen just nu (sprutar... fint ordval, tack jag vet).
Kom nämligen just innanför dörren efter lite kvällsträning med Tobias, vi var döda som bara den.
Dagens kvälls-workout bestod nämligen av backträning och lite plyo.
Eftersom jag ännu idag lidit av träningsvärk från tisdagens workout med Sandra, så hade jag påkänn att det skulle bli tuffare att springa upp än vanligt.
Märkte egentligen ingen skillnad före vid sista varvet, då grep plötsligt mjölksyran tag om mina stackars ben.
Men det var bara att paina påå.
Så jaa, humöret är verkligen på topp efter en superlyckat och tungt pass denna torsdagkväll.



Hade också tänkt ta ledigt från gymmet och sola istället, men den idén sket ju på sig helt.
Ingen sol idag så långt ögat har nått, så tog min ass och släpade mig på gym istället.
Där var det också action, då det tydligen var filminspelningar på gångs mitt på parkeringen.
Där travade jag ändå, svettig och skitsnygg (noooot) efter mitt pass, och hörde hur tagning nr. hömhöm skulle ta plats.
Så förvänta er att denna filur i någon serie inom den närmaste framtiden - woopwoop!

Nej hörni, nu kallar soffan och lite filmmys!

PUSS!

Hmm... och här sku man alltså förbi för att slippa till bilen sin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar