måndag 29 juni 2015

Fest och festival

Godkväll.

Blev lite tyst här en stund, jag ber om ursäkt!
Veckoslutet flög förbi i ett hujj och det kändes som om jag hann göra allt och ingenting.
:)

Men en ny vecka är det nu iallafall, och jag började med en mycket produktiv måndag.
Har bla. hunnit med två träningspass, mys med familjen, sola liiiite hihi, handla, planera och förbereda för veckan.
Det är ju Ruisrock som gäller fredag-söndag, så måste ju fundera vad som skall packas med o.s.v.
Dessutom fick jag jobb både imorgon och på onsdagen, så har nog program för denna vecka.
Busy week minsann!

Nå, jag klagar inte.
Jag gillar när det händer och är på gångs.
Imorgon kör jag full rulle från morgon till kväll, där jobb, mysdejt med Cessi, mat på Pub Niska med familjen, träning, och ännu en mysdejt med Madde står på schemat.
Puhh...
Sommaren är underbar, heh!

Nu blir det dock så småningom sovdags, om jag skall orka stiga tidigt upp.

PUSS!

En suddig bild från en fin kväll med fina brudar.

Roligt hade vi med födelsedagsbarnet <3

På söndag kom Madde och piggade upp min kväll <3

Idag blev det en sväng hem till mamma och pappa för att sola lite.
Stampe slapp också med så han kunde springa fritt i det gröna gräset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar