söndag 14 juni 2015

Thinking of sunshine

Hej på er, gott folk!

En regnig söndag är här, och jag klagar inte alls!
Kan med gott samvete ligga inne och se på film.
Har inte hunnit vara hemma denna vecka typ alls, så en dag är det skönt att ta det lite lugnt.
Men så skall det ju vara på sommaren.
Har dessutom inrett lastpallssoffan pånytt, så nu är det fint och fräscht att sitta ute igen.
Många sol-timmar kommer att spenderas där har jag påkänn - hehe.


LÖRDAG.

Gårdagen bestod faktiskt av en tidig väckning för att hinna på gym.
Hade ett blandpass framför mig, och släpade faktiskt fötterna efter mig när jag for.
Dock drack jag en Celsius och så var man igång.
Ensam på gymmet så gick jag på högvarv och pressade fram ett superbra övrekropps-pass, med lite plyo och cardio inblandat.
Idag tackade kroppen med träningsvärk från helvetet.

En selfie-paus.
Inga människor hääääär...

 ...och inga människor här heller hihi.

Efter tränandet och mathandel stack jag direkt hem till mamma och pappa till Karis för att sola lite.
Svårt att lägga sig halvnaken på en gräsmattan när man bor där vi bor här i Ekenäs.
Så jaa, hem och steka lite innan jag stack iväg till min meatball Cessi på lite Partylite.
Sjukt roligt party, där t.o.m Stampe fick vara med.
Tack till värdinnan <3

Till kvällen blev det en träffis med Pekko på Alban.
Tobias hade varit med bio med honom och så hängde jag på efteråt.
Har inte sett killen på sjuuuuukt länge, så det var roligt att prata lite igen och catcha upp angående allt som hänt.
Hade dessutom på mig min nya "vardagsklänning", som jag blivit helt kär i, så fiilisen var på topp!
En lång stund satt vi på en paren, tills klockan blev mycket och myggorna började äta upp oss.
Då var det bara att tacka för sig och bege sig hemåt.

En lördagkväll...

 SÖNDAG.

Förutom då filmmys så blev det faktiskt lite action idag.
Jag och Tobias steg tidigare upp för att åka till Karis och hejja fram Finland till seger i handboll.
Min finaste Maduska skulle också vara med och spela, och tror ni inte att hela laget tog hem vinsten?
Oerhört spännande match, och jag satt som på nålar hela tiden.
Men flickorna tog hem segern, och jag kunde inte vara något annat än STOLT!


Nu blir det dock lite film, igen.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar