onsdag 24 juni 2015

En bra dag

Hej på er vänner!

För en timme sen kom jag hem från dagens andra pass på gymmet.
Körde nämligen själv idag morse ett axel-, biceps- och cardiopass, och nu på kvällen blev det lite cardio och hela kroppen som fick sig.
Sandra var orsaken varför jag drog iväg till gymmet en andra gång, och skönt var det!
Så träningsmässigt har det varit en helt sjukt bra dag idag!
Har dessutom träningsvärk så helvete från gårdagens uteträning, så kan inte klaga på nåt!
:)

Något annat jag inte heller kan klaga på är dagens sällskap (förutom fina Sandra).
Var och träffade Emilia ett varv i Karis, och som vanligt blev det mycket snack, skvaller och skratt.
Hade riktigt myspysigt, tills himlen bestämde sig för att öppna sina kanaler.
På vägen hem från dejten så hade man tur om man ens såg vägen, så mycket öste det ner!
Finska sommaren är allt ljuvlig...

MEN, ni lägger till sovmorgon och god mat till allt dett positiva, och ni förstår varför jag inte kan klaga.
Lite andra roliga kroppsliga nyheter också på det, och jag går med ett smil hela tiden.
Ibland är ju livet bara för härligt, eller hur?

Ha det bäst alla,

PUSS!

Sötnöten Emilia <3

En glad micra-chaffis, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar