tisdag 9 juni 2015

Irritation

Godkväll!

Även om sommarlovet finally har börjat, och jag har fått en kickass start på allt, så känner jag ändå en viss trötthet.
Tränandet har nog gått bra och jag har träffat finfiina människor denna vecka, MEN ändå finns det vissa saker som stjäl ens energi.
En av dessa energitjuvar är bl.a midsommaren.
Perkele perkele ändååå vad jag blir trött på att försöka ordna nåt när folk inte vet hur dom vill ha det!
"Jag vet inte än" / "Jag ska ännu siii lite"...
Nej fyfan, blir så ledsen.
Har sett fram emot en stug-midsommar med fina människor, men tydligen är det svårt att bestämma sig.
Och vem får lida?
Jo, vi som fixar och arbetar.
Jag menar, på vilket ställe har man egen, supermysig stuga att vara i, vattnet 10m från huset, möjligheter att åka båt och fiska, få klappa får, rida på heppor, bada i egen bastu, champpis-brunch, bra musiik hela natten, dricka och olika spel.
JO HOS VÅRT!
Men nej, det duger inte ändå.

Okej förlåt, nu avreagerar jag mig på bloggen.
Skall ta och avreagera mig på en länk istället.

PUSS!


Träffis med Emilia igår <3

Meatball-dejt <3

Blev en kaffe i det kalla vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar