tisdag 16 juni 2015

Ett sånt där inlägg

Nej vetni vad, jag ber om ursäkt redan till en början.
Kommer att komma ett sånt där icke-så-positivt inlägg här nu.
Har haft en bra dag faktiskt, med bl.a ett lyckat träningspass bakom mig och städning hos fammo och grannen hennes (båda blev överlyckliga av hjälpen), men det hjälper inte ändå.
Var så slut här till kvällen att jag storböla i sängen.
Och japp, ni gissade rätt...
Det är midsommaren som står som bov för mina tårar.
Är helt slut på allt som har med midsommaren att göra just nu, och jag har lovat mig själv att ALDRIG mera ordna någonting dit det krävs andra människor och lite engagemang.
Det är ju inte första gången som man försöker fixa nåt kul och trevligt, och som det bara bajsar på sig.
Var nog väldigt nära att kasta in handduken och skita i hela stug-jäveln, men sen kom jag på att vi faktiskt ska betala för skiten, så gick det ju inte.
Men får se hur det går.
Tänker iallafall inte stressa upp mig i framtiden på fester etc, utan tänker spontant hänga med dit jag får komma.
För det här, det här orkar jag inte med...

Anyway, lite positivare saker dååårå.
Träffade både Sandra, Emilia och Madde igår - vilket var jätte behövligt och mysigt.
Har tränat duktigt hela början av veckan, och faktiskt klämt in powerwalks båda kvällarna.
Sen har jag fått umgås med min fina syster också, så i princip borde man ju inte klaga.
Men tadaa, jag gör det ändå, heh.

Nu blir det tutidags hörni,

PUSS!
Kan äntligen sola på balkongen nu när det är fixat på soffan.

Inte så fotogeniska denna måndag, men en sötnöt är hon ändåå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar