måndag 3 oktober 2016

Take Care

Hej på er!

Veckans inlägg kommer här, och jag önskar att jag hade något positivt att komma med.
Är så förbannat trött på den här skiten redan, vill liksom bara skriva att allt är bra och måendet är bueno.
Men min blogg är ärlig, så det fungerar inte så.

Har dock några fina dagar bakom mig, då jag fått umgås med dom allra bästa.
Har varit på kaffedejt med finaste Emilia (alltför länge sen senast<3), har haft Skype-dejt med bästa Maduskan (<3), varit på Ekenäs höstmarknad och sedan Fe med ett härligt gäng, hälsat på folket i vårt grannland, besökt Fiskars Slow Food mässa i prima sällskap och haft tjejkväll + utgång med de absolut bästa flickorna.
Lever för de små lyckostunderna.
De är de som gör att man orkar kämpa vidare.

För där emellan har det varit kaos.
Har varit till bottnet och vända, för att sen försöka klättra upp igen.
Särskilt marknadsfredagen och onsdag förra veckan var riktigt dåliga.
Är så ledsen att vissa är en del av allt det här, önskar inget annat än att ingen annan skulle vara tvungen att lida för att jag mår skit.
För det här kommer att ta tid.

Men kämpar vidare.
Haft några riktiga bra dagar bakom mig så ser med positivt humör framåt.
Ha det gött,

PUSS!

 Marknadsfredagen med världens finaste Josse <3

På söndag blev det sedan en sväng till Västervik i Sverige.

En blodåder i ögat sprack av högt blodtryck.


Lördag (1.10) stod Fiskars Slow Food mässa på schemat.

 Så fint i Fiskars och mycket att se på.

Senare på lördagkväll blev det spel och skratt med de finaste flickorna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar