lördag 22 oktober 2016

LUV

Hej körvar!

Alltså vetni vad lycka i livet är?
Att stiga upp på morgonen och känna sig både energisk och excited för ett gympass.
Så länge sedan sist jag känt nåt sånt.
Men så var det idag.
Kände genast jag slog upp ögonen att denna lördag kommer bli prima.
Och hittills kan jag inte klaga.
Benpasset på gymmet var både utmanande och roligt, och badet jag tog när jag kom hem var ju bara guld!
Lycka!

Lycka är också att få mysa i bästa sällskap.
När det spelar serier i TV:n, tillika som man är nergrävd under täcket.
Lite Pepsi Max till och allt är så bra som det kan vara.
:)
Just nu känner jag ren glädje, och det är en härlig kontrast till det vanliga måendet.
Klart det ännu finns en hel hög med problem jag grubblar på, men idag är det satt åt sidan.
Just nu koncentrerar jag mig på den här stunden, och den glädje den ger mig.

Sköt om er,

PUSS!

Så småningom tillbaka på banan (inte frukten, hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar