onsdag 19 oktober 2016

So tell me would you dive with me

Hej ni fina!

Veckoslutet flög förbi i rasande takt, och jag hann just och just sätta ner mig och ta det lugnt.
På lördag var det ju tjejdag som gällde och på söndag stod både shopping och kalas på schemat.
Allt var ju förstås hur kul som helst, men på söndagkväll var både kropp och knopp så slut att jag helt enkelt somnade.
Måndagen kom, och det kändes tungt.
Hade liksom inte laddat om efter föregående vecka, och det slutade med att jag sov bort största delen av den dagen.
För att kompensera blev det sen två timmars promenad med kvällens övernattningsgäst: Ninni.
Finaste hunden som finns <3

Finaste korven övernatt<3

Nå, fiilisen har fortsatt på ungefär samma nivå, och jag vet inte riktigt vad jag skall tänka.
Kroppen är trött, och jag skulle gärna göra mer än vad jag klarar av.
Detta leder till halv-morkkis för att jag inte får nåt gjort, och det gillas ju inte.
Vet heller inte vart tröttheten kommer ifrån, men jobbigt känns det.
Huoh.

Men som tidigare, kämpar på!

PUSS!

 Bästa Josse och den goda mat som lagades hos Lina under tjejdagen <3

 Kortspel och finaste Lina <3

 Dagens testund med bästa Emilia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar