onsdag 12 oktober 2016

This is all we know

Halloi!

Nu blir ni bortskämda med två blogginlägg i rad, men har både tid och lust att skriva nu, så here you go!
Har en bra dag bakom, där både ett superbra benpass, Skypemöte med finaste Maduskan, och städning har fått plats.
Hade jävligt svårt att stiga upp på morgonen, men efter det har det rullat på.
Tänkte orka ut och gå ännu ikväll, bara energin räcker till.
Känns bra nu hörni.
:)

Imorgon kommer min läkare att ringa och så skall vi se hur vi går vidare i livet.
Fick lite mixade signaler från skolan, så ska höra vad doktorn säger istället.
Det handlar alltså om sjukskrivningen och hur det skall göras med den.
Är ju liksom inte helt "i skick" än, men orkar inte vara sysslolös heller.
Dock vet jag ju inte hur jag orkar med allt, men skulle ju så gärna prova iallafall.
Nå, det får nu svar imorgon det.

Nej nu måste jag få i mig lite mat, sen länk.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar