tisdag 25 oktober 2016

Would I lie to you

Tjohoo peepz!

Vi fortsätter på det positiva temat idag.
Känner mig pigg och alert, vilket antagligen beror på det lyckade träningspasset som kördes tidigare.
Cardio + triceps/bröst stod på schemat idag, och tänkte att jag försöker mig på 45 minuter på springmattan.
Har varit lite deppad över det faktum att min kondition har försämrats en hel del under den här depressionstiden, så har varit tvungen att typ börja om från början.
Var just uppe i 45 minuter förra veckan i jämförelse med mina vanliga 65, så tänkte att jag kör något liknande idag.
Men då springandet kändes så lätt, så blev det ändrade planer.
Sprang ända till slut och kunde därmed konstatera att jag snart börjar vara helt tillbaka.
65 minuter senare och endorfinerna bara rusade genom kroppen, jag klarade det!
Så nu är humöret på topp, känns liksom som om jag börjar närma mig mitt gamla jag.

Jaa, nog om träning.
Har även bakom mig ett lyckat veckoslut, där familjemys och kompishäng stått för en stor del av tiden.
Lördagkväll blev det lite spel och dricka med fina kompisar, följt av utgång till Fe.
Helt skön kväll, med mycket dans och skratt.
På söndag blev det ett besök till Karis för att hälsa på finaste familjen, innan rumpan parkerades i soffan för filmmys resten av kvällen.

Just nu försöker jag att fokusera på det fina i livet.
Särskilt träningen ger mig extra endorfin-kickar som jag så desperat behöver, så bara kroppen orkar så försöker jag träna så mycket som möjligt.
Men kan inte ljuga och säga att allt är bara solsken och fina saker.
Tvärtom tycker jag att allt bara snurrar snabbare och snabbare hela tiden, och jag är trött på att strida med Kela, läkare och skola för att få vardagen att gå ihop.
Känns som om det aldrig tar slut.
Men det fixar sig säkert till slut, för så säger alla.

Så hörni, sköt om er,

PUSS!

Lite spel hos Josse på lördagen.

Fina typer <3

Fick bl.a klappa denna fina korv på söndagen <3

Trött men lycklig tjej efter ett bra träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar