fredag 28 oktober 2016

Myskväll

Godkväll peepz!

Borde egentligen söka mig till sängs så småningom, men kände för att hastigt uppdatera lite läge för er.
Har av någon orsak sovit som en kratta de senaste nätterna, så därför skulle en ordentligt natt sitta fint.
Får inte sömn trots att jag är helt slut, och sen vaknar jag flera gånger under natten.
Slå på en hel hög knasiga (mar)drömmar och ni förstår kanske varför jag inte ser fram emot att fara och sova.
Allt detta kan dock bero på att jag valt att sluta äta mina mediciner.
Hatade att gå omkring som en zombie och inte egentligen känna nåt alls.
Hellre lite högre toppar och djupare dalar, än ingenting alls.
Och inget att oroa sig över, min läkare var helt överens med mig, så de så.

Iallafall.
Fredagen är snart slut och sen är det full rulle under veckoslutet som gäller.
Har visserligen haft en busy vecka i allmänhet, och bl.a hunnit med en massa kompisdejter och träning.
Gillar läget nu, när jag har turen att ha så många fina människor runt mig.
Ni piggar verkligen upp mig när allt annat verkar vara ett ända jävla kaos.

Nej hörni, nu måste jag nog släpa mig i sängen, vare sig jag vill det eller inte.
Ha de gött!

PUSS!

Träning, träning, träning...

Varit ut och gå med fin-korven!

Den här höstens/vinterns första glögg avnjöts idag.
  
Övade lite på morgondagens krigsmålning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar