torsdag 13 oktober 2016

TorsdagsTankar

Hej på er!

Slutet av veckan närmar sig och jag ser verkligen fram emot vad som komma skall.
Lördag är reserverad för tjejdag med girlsen, och på söndag skall jag med syster och shoppa.
Imorgon händer det också en hel del, så kan inte säga att tiden blir lång.
Tur det, för har ju inget annat nuförtiden än tid.
Försöker dock pricka in så mycket jag kan i veckorna så att jag inte behöver sitta och stirra in i väggen.
Det är ju då tankarna börjar snurra, och det slutar ofta så att de snurrar åt helt fel håll.
Och det vill jag inte.

Så idag har jag faktiskt varit och besiktat bilen.
Var inte så värst orolig, men man vet ju aldrig med en bil som är typ lika gammal som en själv.
Men inga problem alls (förutom någon söndrig lampa), så hyväksytty on!
Såååååå stolt över min lilla Corolla som får rulla ett år till!
Sen har jag också kört ett gött axel/bicepspass + cardio, pratat med läkaren och grejjat på här hemma.
Samtalet med läkaren slutade med en inbokad träff om drygt en vecka, då vi kollar lite läge med allt.
Så nej, inget klart här ännu om hur mitt mående är, och om sjukledigheten kommer fortsätta.

Nå, jag blickar framåt.
Tänker verkligen försöka att inte släppa in nåt mer mörker nu, utan jobba bort det som redan finns där.
Skall nog gå det.

PÖSS!
Var ut på länk igår, och luftade tankarna på samma gång.

Pärlan min som klarade besiktningen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar