tisdag 11 oktober 2016

Way too many temptations

Hej på er!

Livet rullar på, och just nu känns allt bättre.
Börjar med andra ord ha fler bra dagar än dåliga i veckan.
Mycket av detta är tack vare alla fina kompisar som jag har runt mig.
Vill särskilt lyfta på hatten för Josse, som verkligen har funnits där för mig under den senaste tiden.
Att ha kompisar som stöd under denna tid är guld värt, och jag ser på henne att hon verkligen finns där för mig.
Sen har jag ju en massa andra fina typer runt mig, och utan er skulle jag inte heller orka.
Så tack.
Känns som om jag inte får fram det tillräckligt starkt, hur viktiga ni är.
<3

Med detta sagt vill jag också ta upp det som tynger mig.
För trots att många dagar är bra, så är de dåliga dagarna fortfarande jättedåliga.
Ångesten och mörkret gör sig påmind, och jag sitter bara och funderar hur länge skall man ännu orka.
Medicineringen gör mig fruktansvärt trött, och att ens stiga upp på morgonen känns som ett tre timmars pass på gymmet.
Får dessutom ännu den känslan av att jag bara vill bort, någonstans där det bara är lugnt och tyst.
Detta påverkar min nattsömn och jag har igen börjat se folk i lägenheten.
Stress alltså.

Men nu skall vi fokusera på de dagar som är bra.
Som denna tisdag.
Har bestämt mig för att göra denna dag till en prima en, och då är det så.
Kärlek till er alla!

PÖSS!

Jag och Josse hade projekt färga håret ons. 5.10. Gick ju sådär, haha!

Tors. 6.10 blev det shopping i Mylly (med lila/grått hår).

Torsdagkväll blev det puppe-mys med finaste korvarna <3


Fredag 7.10 fick jag träffa finaste Emilia <3

På fredagen hann vi också och fota med bästa systern min <3


Lör. 8.10 firades bästa Jennykorven!
Plötsligt hände det dock grejjer, och kvällen blev riktigt galen.


Lekt för mycket med Snapchat...

Körde igång denna tisdag, 11.10, med 30min cykling och 45min spring på springmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar