fredag 23 september 2016

I'm not made of stone, it hurts.

Godmorgon på er!

Fredag idag och har bakom mig en helt bra vecka.
Börjar kännas bra nu.
Allt rullar på, och övertygar mig själv att jag har energi till det mesta.
Trött på kvällarna dock.
Läkarbesöket på onsdag gick också helt ok, så så som det ser ut nu så återvänder jag till skolan om tre veckor.
Måste diskutera med lektorerna bara så att jag får ett anpassat schema, ett av de krav de hade från läkaren.
Meningen är inte att köra igång som vanligt, utan att ta det bit för bit.
Depressionen smög sig inte på under en dag, och den försvinner inte heller så.
Förväntar mig inte det heller.
Har fortfarande en del ångest och mörka tankar, men försöker hitta sätt att få utlopp för dem på ett bra sätt.
Ibland känns det bara så jävla hopplöst, som om det inte finns nån utväg från allt.
Men kämpar vidare,

PUSS!
 Haft Ekenäs höstmarknad på schemat igår (och idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar