tisdag 6 september 2016

Morgoninlägg

Godmorgon på er!

Tänkte hastigt uppdatera med ett morgon- (okej, inte morgon mer, men ändå) inlägg.
Solen skiner och det känns som om det kommer att bli en bra dag.
Har faktiskt börjat dagen med att städa, igen.
Fortsatt liksom där jag sluta igår, och redde upp alla kläder som bara luggigt i en hög.
Skrubbade därefter rent vessan, och nu glänser även den.
Skall ta och släpa mig till butiken så småningom, bara jag får kläder på.
Humöret är definitivt bättre än igår, och jag hoppas det håller i sig hela dagen.
Tröttheten gör sig dock hela tiden påmind, och varje sak som utförs måste nästan tvingas fram.
Men jag får saker gjort iallafall.

Har även andra planer idag.
Skall och prata till akutpsykiatriska polikliniken, och se hur vi går framåt.
Vet åtminstone att läkarintyget måste ändras, då jag hittade en miss där.
Fint att man måste hålla reda på läkarna, haha.
Nä men misstag händer alla, synd bara att det blir extra jobb för mig.
Senare ikväll så vill jag nog ut och göra nåt, blir galen inne i lägenheten.
Får se vad man hittar på.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar