måndag 19 september 2016

Find you

Hej på er!

Två veckor har snart gått, och jag kan inte förstå vart tiden tar vägen.
Men har kommit in i rutinerna igen, så dagarna är fullspäckade som vanligt.
Tränar så mycket jag orkar, springer och sköter ärenden, träffar alla nära och kära, och försöker helt enkelt att hinna med allt som hör livet till.
Psyket är bättre, enligt mig, men käkar nog ännu mediciner som en dåre.
Vissa dagar är bättre, andra sämre.
Är dock mycket trött, och det är en helt främmande känsla att inte hitta energi till nåt.
Är tyvärr också och lägger upp en fasad (igen), där jag målar upp att allt är bra.
Orkar inte förklara hur jag egentligen mår.
Det är så svårt för någon, som inte vet hur det påriktigt är att vara deprimerad, att förstå hur psykiskt dåligt man egentligen har det.
Lättare att köra på som tidigare liksom.
Men därför avreagerar jag mig lite på bloggen nu, så jag får ut lite tankar.

I vilket fall som helst så är det läkarbesök i veckan som gäller, och jag hoppas det skall gå bra.
Det skall säkert diskuteras mitt mående och hur länge sjukledigheten skall vara ännu.
Har ingen aning om hur de tänker, så får se.
Allt är så nytt för mig.

Men hörni, sköt om er,

PUSS!


Har umgåtts med bästa syster, samt varit på promenader med vovvsingarna.


Har även hälsat på alpackorna, och turistat i Hangö.

Har varit på morgonkaffe med bästa Josse, och härjat runt på talko i Karis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar