onsdag 25 mars 2015

Pampas, here we come!

Godkväll på er!

Borde egentligen inte blogga, men YOLO jag gör det ändå.
Försöker nämligen hitta på frågor att ställa imorgon på seminariet, och all min tid borde gå åt till det.
Dock är det sjukt svårt så får se vad det blir av det.
Har annars en helvetes-tent undan för idag, lite shopping, ett bra träningspass och hjälp över telefon till Tobias har också stått på schemat.
Nu återstår bara Pampas-packandet och då frågorna.
Vill bara ha allt undan, så man kan sätta på sig den snyggaste halaren ever och åka upp till Vasa.
Kommer bli så kul!
Sen är man fast igen när praktiken börjar, så skall man ha roligt så är det nu.

Nej men hörni.
Jag beklagar nu redan om bloggen kommer få bli lidande, men jag kommer vara uppe och dansa röven av mig till "Traktor Alban".
Ni skall ha det gött,

PUSS!


Pampas14 var amazing, nu skall Pampas15 bli minst lika bra!

Blev ett bra pass idag också (rygg och axlar mosades) - woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar