onsdag 11 mars 2015

A perfect day

Hej på er fiinisar!

Solen skiner och mitt humör är på topp!
Lämnade just in en artikelanalys på nästan 9 sidor, så ni kan tänka er att fiilisen är bra.
Har haft lite små-ångest över den skoluppgiften nu ett tag, men som sagt så är det ur världen nu.
Till nästa står en femsidig engelsk uppsats på tur, men det är morgondagens problem det.
Busy woman.
Heh.

Nåjo, förutom det fina vädret och inlämnad skoluppgift så gjorde dagens träning mig också på gott humör.
Powerwalk:ade till gymmet, där jag körde ett superbra axel + bicepspass.
Dryga 30 minuter på crossen ännu till, och ni kan tänka er euforin.
Fick dessutom powerwalk:a i solsken efter passet, så det var som att trippa på små moln.
Happy!
Gillar mitt nya koncept med att få in cardion i mina powerwalks till och från gymme - på det sättet sparar jag både tid och bensin.
Dessutom är det lite nytt för kroppen, så att man inte vänjer sig helt vid springmattan.
Nu skall jag kolla ifall familjen är hemma ikväll, för isånafall blir det en sväng dit och hälsa på.
Mamsen och papsen har varit i London och kolla, så ska bli intressant och höra på vad de varit med om.
Som sagt, den perfekta dagen - typ!

Men ha det bäst alla,

PUSS!


Blek och trött tjej - men ack så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar