måndag 9 mars 2015

En liten update

Hej på er snyggingar!

Måndag och sitter fortfarande i Ekenäs och myser.
Skulle egentligen ha åkt tillbaka ikväll, men på dejten med Josse idag så erbjöd hon skjuts imorgon bitti, så det fick bli så istället.
Tidig väckning, men jag får istället lugn och ro ikväll + tid att skriva på skolarbete (som verkligen behövs).
:)

Såå, vad har hänt sen senaste?
På fredagen blev det ännu en lång och outhärlig vilodag.
Dock fick jag mysa med min meatball på kvällen medan boysen var ut och fira Tobias, så det piggade upp humöret.
Vi gottade i oss varsin bananplätt och kollade in lite Snooki & Jwoww.
Myspys på hög nivå!
Muuums, bananplätt och äppelmos!
Min fina meatball <3
Och en trött och sjuk Sofia, heh.


Lördagen började suveränt bra med tränings på Active med både Sandra och Cessi.
Körde så hårt jag kunde (med tanke på hälsan), och svetten bara rann.
Var så euforisk efteråt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!
Kvällen kom och gästerna började dyka upp.
Vi skulle nämligen fira Tobias igen, denna gång med förfest och utgång.
Stämningen var riktigt galen och det hände både det ena och det andra, och kvällen slutade inte på krogen för min del.
Tobias var så borta att det var vessabyttan som gällde bara, party hard liksom!
Heh.
WOOP PARTY!

Söndag = vila, plus kvinnodag.
Blev bjuden på mat och fick två rosa rosor - aaws.
Han är nog så fin dendär mannen min.

Nu blir det en snabbdusch, lite mera skriv på skoluppgifter innan jag hoppas i sängs.
Ha det bäst alla,

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar