tisdag 3 mars 2015

Jag provar på nåt nytt

Hej på er snyggingar!

Har ju länge talat om att byta blogg, och det har inte blivit verklighet - förrän nu!
Tog modet till mig och började om, denna gång på Googles plattform Blogger.
Velade fram och tillbaka på vart jag skulle starta om pånytt, och efter lite tanke så fastnade jag för detta.

Passligt enkelt, men ändå så att du får det snyggt lagat.
Har dessutom hört bara bra om Blogger, så nu kör vi!
:)

Tänker dock inte berätta om denna tisdag som varit, eftersom den har varit en av de värsta dagarna på mycket länge!

Är dessutom febrig och mår som en överkörd ko, urk.
Att detta krockar med en busy vecka i skolan gör mig inte alls mindre deprimerad, och det är med långa tänder jag kämpar mig igenom denna dag.

Så hörni, håll tummarna för mig och så hoppas vi att vi kommer ha det bra här på Blogger!

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar