fredag 20 mars 2015

Kramp i fingrarna

Hej på er kära vänner!

Hade egentligen inte tänkt skriva nåt blogginlägg idag, men som ni ser så gick det ändå så.
Har nämligen suttit både igår och idag och skrivit som en galning på en mssa skoluppgifter, och det känns som om fingrarna mina snart ger upp.
Har just precis producerat klart 10 sidor text på engelska (översatt från finska) och lämnat in den skoluppgiften före deadline.
Blev dessutom 5 sidor skrivet på tisdag i en helt annan uppgift, så jaa, att skriva ett extra blogginlägg har ju inte lockat precis.
Men stolt, jaa tammifan det är jag minsann!

En selfie hinner man dock alltid med.

Mycket annat är också på gångs här i livet, och ibland känns det som om tiden inte räcker riktigt till.
Då har jag konstaterat att min verkliga lycka i livet är att få promenera i solsken till gymmet, köra mig riktigt slut och sen gå hem igen.
Har följt detta koncept denna vecka och även om skoluppgifterna varit tunga så har jag lyckats ta mig igenom dem med humöret på topp.
Och så funderar folk varför man skall träna?

Nöjd tjej efter ett kanon axel- och bicepspass.

Lycka för mig är nog ett tomt gym - hallelujah!


Anyway, har alltså varit en super tränignsvecka hittills denna vecka, med lyckade gympass och en massa cardio.
Har dessutom uträttat ärenden och jobbat, så vardagen går i ett huj!
Att det dessutom händer roliga grejjer (som min fina meatballs födelsedag) gör inte saken sämre.

Så imorgon blir det en träffis med Cessi, och då skall jag krama extra om födelsedagsbarnet.
Tänk att vi redan är 22, och att det är fyra hela år sen vi roivade på som nyblivna 18-åringar.
Haha, those were the days <3
Men nu  hörni, blir det sovdags,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar