fredag 20 mars 2015

Five more hours

Godkväll alla!

Har varit en ganska skön dag idag faktiskt.
Har inte stressat med skoluppgifter, utan satsat påt det som har kännts bra.
Dit har bl.a ett bra booty-pass + cardio och en dejt med bästa meatball hört.
Endorfinerna har flödat och jag kan ärligt säga att jag mått bra.
Wiihoooo för en awesome fredag och alla fina människor jag har runt mig!
:)

Under dejten med min meatball Cessi fick jag chansen att ge henne hennes födelsedagspresent.
Jag funderade länge på vad hon kunde behöva, och kom fram till att jag ville ge henne nåt som hon faktiskt har nytta av.
Och med tanke på att hon varit sjukt duktig den senaste tiden med allt som har med hälsan att göra, så beslöt jag för att blanda en korg med nyttiga snacks.
Som tack fick jag chailatte och fruktkompott - muums!
Tacksam <3

Nu skall jag ladda ner lite nya låtar (som Miio rekommenderat woop) och sen sticka ut på en joggingtur.
Men ha det bra hörni,

PUSS!
Goodiebag med popcorn, rågchips, ett kort, Celsius, Bare bar och en proteinsmoothie som hamna direkt i kylskåpe.

Chailatte och frukt, lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar